warner.reismee.nl

asrama

Orang Belanda di Rumah

Reacties

Reacties

Michel

Leuk he die houdingen Warner. Zoals je weet zie ik meteen alweer van alles. Weet je wat ik vooral zie met de jongeren hier herkenning.

Michel

He Warner,

Als ik de naam Rots en Water zie dan gebeurt er wat met mij en dan denk ik , ik kom wel even langs, maar ja het ligt niet naast de deur. Goh wat zou ik daar eens aan de slag willen samen met jou. Aan natuur zal het daar niet ontbreken. Maar dat weet jij wel, je wist het al toen je het opschreef. Helemaal te gek dat jij dat gaat doen. Ik wacht even op jou toestemming maar is het geen idee dat ik een inzameling regel bij de Gerrit van der Veen en bij de collegea's. Hebben vast nog wel wat over voor zo'n goed doel. Wat mij betreft koop maar alvast wat ballen. Daar kan jij al veel mee.

Een Hartelijke Rots en Water groet Michel van Pomeren,

Michel

P.S
Ga jij ook nog Pencak Selat leren daar dan kan je dat weer doorgeven aan mij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!