warner.reismee.nl

En weer Bali

Hans en ik zijn met een vreemde omweg weer terug op Bali. En om wat precieser tezijn op Bamboo Bali een guesthouse in het osten van Bali. En anders als de meeste strandlocaties is alles hier kleinschalig en tot onze tevredenheid erg rustig. Je kan hier zwemmen-snorkelen-wandelen-fietsen-rondlatenrijdentoertjes-vulkaanbeklimtouren. Van dit voortreffelijk aanbod beperk ik me tot de eerste twee en vul dit dieet aan met veel slapen en lezen en Hans droomt van vulkanen en gezonken schepen. Nog even een tip over Makassa: er wordt beweerd dat Riksja rijders niet betrouwbaar zijn en dat geldt ook voor taxichauffeurs. Uit iegen onderzoek blijkt dat Riksjarijders een 100% score halen en taxichauffeurs score een 50% op de negatieve lijst. De laatste taxichauffeur kreeg als fooi onderweghet nodige commentaar en zo werkte dit ritje ook weer enigszins therapeutisch, want met opgelucht gemoed stapten deze twee slavendrijvers uit.

Laatste nieuws over Belgie:

In het'thuisland' van Hans: Belgie ligtin een spagaat over taal en geld. Hans heeft ook zijn spagaat. Met droge ogen beweert hij uit Belgie te komen met een niet te miskenne oranje bloes aan??????
Ik vrees voor de terugkomst van deze overduidelijke schizo in Belgie, het kan niet anders dat dan de Bom barst.

Reacties

Reacties

annemie criquilion

hans, emailtjes komen goed toe aan de andere kant van de wereldbol,collega's zijn op de hoogte,
geniet maar van je laatste weekjes vakantie. belgie -2 deze nacht, overdag +9
tot.....12november.( ter info jan depester zijn vader is gisteren 28 okt op de leeftijd van 80j overleden)
annemie onthaal groep intro.........belgie

Trudy

Ha die Warner,

Zojuist bijgelezen over je avonturen, een genot om te lezen met mooie foto's erbij. Ik wou dat ik daar was...
Ik wens jou, en nog even Hans, een hele goeie mooie tijd en geniet er van! En dat je knie maar weer snel moge slinken.

Liefs van Trudy

Connie

Hoi Warner,
Ik kon je site maar niet vinden dus nu kan ik een heleboel lezen over je avonturen. Verevelend van je knie!
goetjes Connie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!